"meninggalkan sesuatu amalan kerana manusia adalah riak manakala melakukan sesuatu amalan kerana manusia adalah syirik yang nyata"

~menulislah kerana Allah~

Sunday, May 31, 2009

ta'aruf week cfs IIUM (final)

bismillah..

(dedikasi khas buat komiti biro opening and closing ceremony for ta'aruf week 09/10)




sejujurnya, saya kekurangan mood untuk menulis. Mungkin atas sebab keletihan sepanjang ta'aruf week yang belum reda + insiden yang berlaku semasa closing ceremony yang sekaligus menyebabkan jiwa raga serta emosi saya turut letih bersama. Maaf yang saya pohon sememangnya tak mampu nak ubah segala yang dah jadi. Thanks guys for pretending not to know anything (even it's too obvious  for you guys to pretend for) sorry for being too clumsy and immatured. Maaf sangat2 pada semua yang dah bekerja keras, dan saya terasa macam spoiler ( i learned a lot =) ) Terima kasih pada yang mesej dan bagi kata2 semangat, those who trying to comfort me when i'm emotionally unstable. Banyak pengalaman yang sangat2 berharga saya dapat sepanjang ta'aruf week ni. Sungguh, saya tak menyesal korbankan cuti untuk pengalaman yang saya kira belum tentu dapat saya lalui di masa akan datang.

Special thanks to abg nas, kak za, brother el, syafiq (headcom), julia (assnt head), (sisters) zahidah, zulaiqa, a'ah, iman, sakinah, syera, munirah, ainatul, wani, alia, fatimah, kak nisah, hidayah, hafiza, hafizah, akmal, faten, shazea, shaff, kasyrah, (brothers) akmal, shahid, athif, fattah, ust nur, rosli, ruzaini, aimin, izzat.


~::0CC in my heart, always::~
~:: till we meet again::~
~::ukhwah fillah lestari selamanya::~

3 comments:

zulaiQa habsyi said...

dear ukhty jeebah,

i had a great and precious moments wif u, wif our 'family of occ' oso...

i'm glad we were placed in the same bureu, the great OCC

i'm glad we had a chance to know each other, deeper and deeper within those 12 days

thanx to Allah, the Most Merciful who arrange such wonderful things to us

may Allah bless our friendship forever till Qiyamah (",)

p/s: jgn wat post syahdu2 psl occ lg tw, sedey nieh! =(

wardatul asrar said...

to lyQa: this is not 'a post'.. my heart speaks.. shht.. silent... just hear it =D (psyco, nk jd stdnt hs jgk...)

may Allah bless our ukhwah, InsyaAllah..

seems like we hv known each other for 12 years instead of 12 days! and this was extremely amazing.

p/s: missing you guys more and more~~

kina ;) said...

Jibah.Jibah.
Miss u LOL.
seb baek sama2 PJ.
Miss OCC's members..uhuk~~